PROGRAM III OGÓLNOPOLSKIEGO PRZEGLĄDU MONODRAMU WSPÓŁCZESNEGO
STARA PROCHOFFNIA - WARSZAWA
15, 16, 17 kwietnia 2005

 

15.04.2005 (piątek)

 

GODZ. 18. 30
SCENA KAZAMATY
„Głuchoniemoc”
autor i reżyser: Natalia Fijewska- Zdanowska,
występuje Zuzanna Fijewska;
Warszawa

GODZ. 19.15
SCENA
„Historie zebrane”
na podstawie prof. Leszka Kołakowskiego,
występuje Maciej Dużyński;
Warszawa

 

GODZ. 20.15
SCENA KAZAMATY
„Tutaj nas jeszcze nie było” Jarosław Filipski,
reżyseria Jarosław Filipski,
występuje: Anna Biernacka;
Częstochowa

 

GODZ. 21.0000
SCENA
Gość Specjalny Przeglądu
: Jerzy Nowak
w monodramie na motywach Kazimierza Przerwy Tetmajera „Babski wybór ”

16.04.2005 (sobota)

 

 

 

GODZ. 17.00
SCENA KAZAMATY
„Ja z jednej i ja z drugiej strony mojego mopsożelaznego piecyka” Aleksandra Wata,
reżyseria: Ewa Wyskoczył,
występuje: Piotr Trojan,
Tarnowskie Góry

GODZ. 17.45
SCENA GALERIA
„Wieża”
spektakl autorski Grzegorza Kwiecińskiego;
Łódź

GODZ. 18.45
SCENA KAZAMATY
„Nienawidzę” Marka Koterskiego,
reżyseria: Marcin Kwaśny,
występuje: Marcin Kwaśny
Warszawa

GODZ.19.30
SCENA
„BRh+” Marek Brand,
reżysera, scenografia: Ewa Ignaczak,
występuje: Marek Brand
Sopot

GODZ. 21.00
SCENA KAZAMATY
Gość Specjalny Przeglądu
: zwycięzca II Ogólnopolskiego Przeglądu Monodramu Współczesnego,
Marek Sitarski
w monodramie Jewgienija Griszkowca - „Jak zjadłem psa”

17.04.2005 (niedziela)

 

 

 

GODZ. 16.00
SCENA
„A teraz Ja!” na motywach Witolda Gombrowicza
Reżyseria: Ewa Ignaczak,
występuje: Grzegorz Sierzputowski;
Sopot

GODZ. 17.00
SCENA 
"Noc Szecherezady"
reżyseria: Natalia Babińska,
harfa: Zofia Dowgiałło,
występuje: Aleksandra Bożek

GODZ. 18.15
SCENA
„NICO - Jestem znikąd” Katarzyna Trzcińska,
scenariusz: Jakub Mielnik
Warszawa

GODZ. 19.20
SCENA
„Krzesło łaski”
autor, reżyseria, scenografia: Magda Raczek,
występuje: Ela Krawczyk

GODZ. 20.00
SCENA KAZAMATY
„Cesarz” Ryszard Kapuściński
występuje: Jola Olszewska

GODZ. 21.00
SCENA
Gość Specjalny Przeglądu
: Jan Peszek
w monodramie Bogusława Schaeffera „ Scenariusz dla nieistniejącego, ale możliwego aktora instrumentalnego”